Különböző modellek nemzedékei, ám mindegyik az összetéveszthetetlen Porsche-karakterrel. Gyűjtsd össze minden idők leggyorsabb és legkifinomultabb versenyautóinak lenyűgöző, részletesen kidolgozott 1:43-as modelljeit.
A kiadó fenntartja magának a jogot a gyűjteményben szereplő számok mennyiségének és az egyes kiadványok megjelenési sorrendjének megváltoztatására előzetes bejelentés alapján.
Minden szám tartalmaz egy magazint a mellékelt modell műszaki adataival és sikertörténetével, a hosszútávú autóversenyek, valamint a versenypályán és országúton használt prototípusok további izgalmas részleteivel kiegészítve. A versenyzésre tervezett Porsche-modellek, a technológiai fejlesztések, a felszerelés és a versenyistállók, mindez fotókkal, információkkal és minden idők leghíresebb és legrangosabb versenyeiről szóló érdekességekkel színesítve.
A harmadik számtól kezdve a havonta küldött előfizetői csomagok mindig két számot tartalmaznak. A standard előfizetés ára 5090 Ft számonként. A prémium előfizetés ára számonként 5490 Ft.
Ez a gyűjtemény 50 számból áll. Az első szám ára 990 Ft (5490 Ft helyett). A második szám ára 2490 Ft (5490 Ft helyett). Az ezt követő számok 5490 Ft-ba kerülnek (az újságosoknál). A kiadó fenntartja az ármódosítás jogát a gyártási és a szállítási költségek növekedése vagy az adószabályok változása esetén. A kiadó fenntartja magának a jogot a gyűjteményben szereplő számok és/vagy a mellékelt termékek sorrendjének megváltoztatására. A formák és a színek eltérhetnek a képen láthatóktól.
Az előfizetésnek köszönhetően a 3. számtól minden továbbiért 400 Ft-tal kevesebbet fizetsz, mint az újságárusnál.
A harmadik lapszámtól:
– standard előfizetés: 5090 Ft
– prémium előfizetés: 5490 Ft
– az újságárusnál: 5490 Ft
A standard előfizetéssel 3 EXKLUZÍV AJÁNDÉKOT kapsz, míg a prémium előfizetéssel további 3 EGYEDI AJÁNDÉKOT.
Ingyenes csomagolás és standard házhoz szállítás.
Prémium előfizetéssel, amelyért a 3. számtól lapszámonként mindössze 400 forinttal fizetsz többet a standard előfizetéshez képest, a következő ajándékokat is megkapod:
A KÜLÖNLEGES 911 SC GR.4 SERVICE CAR – 1980 MODELL, 1:43 MÉRETARÁNY.
Hosszúság: 10,5 cm, szélesség: 4,5 cm.
A kiadvány egy 50 részből álló gyűjtemény, melynek minden része tartalmaz egy 1:43 méretarányú Porsche versenyautómodellt, továbbá egy magazint, amelyben az adott versenyautó technikai ismertetésével, versenymúltjával – és adott esetben karizmatikus pilótáinak történetével is foglalkozunk.
A sorozat 50 számból áll. A kiadó fenntartja a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Az esetleges változásról weboldalunkon azonnal tájékoztatást adunk.
Az első szám kedvezményes áron, 990 Ft-ért vásárolható meg. A második szám ára is kedvezményes, mindössze 2490 Ft-ba kerül előfizetéssel és az újságárusoknál is. A további számok 5490 Ft-ba kerülnek az újságárusoknál és prémium előfizetés választása esetén; standard előfizetésben az ár alacsonyabb, 5090 Ft.
A lapszámok megjelenési listája a https://www.centauria.hu/nemetsportautok oldalon tekinthető meg, az egyes lapszámokban szereplő modellek ismertetésével együtt.
Nem, a teljes sorozat egyben nem vásárolható meg.
Előfizetőinknek számtalan kedvezményt kínálunk:
Igen, de mindig csak attól a számtól kezdődően fogadunk el előfizetéseket, amelyik az előfizetés idejében kapható az újságárusoknál.
Ha már vásároltál a megjelent lapszámok közül, akkor elküldheted nekünk az első számokban található megrendelőszelvényt is – ennek a postaköltségét mi álljuk! Emellett e-mailben (nemetsportautok@suvet.hu) vagy telefonon (06/1-998-9323) is előfizethetsz. Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat a nemetsportautok@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-998-9323-as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is.
Az előfizetői csomagjaid mindig 2 lapszámot tartalmaznak.
Emellett küldeményeid tartalmazzák az előfizetői AJÁNDÉKaidat is: a POSZTER az 1. csomagban; az 1:43 méretarányú PORSCHE 911 RSR – 2018 modell az 5. előfizetői csomagban, míg az 1:43 méretarányú VOLKSWAGEN T2 – MARTINI PORSCHE SERVICE TEAM ASSISTANCE – 1978 a 23. előfizetői csomagban lesz. Ha prémium előfizetést választottál, az ezzel járó kiegészítők a 23., 33. és 49. lapszámot tartalmazó csomagban jutnak majd el hozzád.
Kérünk, ne feledd, hogy csak azokat a standard előfizetői ajándékokat kapod meg, melyek a neked kiküldött csomagok száma alapján járnak neked így, ha előfizetésedet későbbi lapszámtól indítod, egyes ajándékokat esetleg nem kapsz meg. A prémium ajándékok (hacsak le nem mondod előfizetésedet) mindenképpen eljutnak hozzád.
Előfizetői küldeményeidet négyheti rendszerességgel fogjuk postázni. A pontos csomagküldés feltétele, hogy az utoljára megkapott csomagod számláját időben, az átvételt követő 14 napon belül rendezd. Igaz, akkor sem kell nagyon aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.
Az 1. előfizetői küldeménnyel érkezik egy POSZTER; az 5. csomagban 1:43 méretarányú PORSCHE 911 RSR – 2018 modell; a 23. előfizetői csomagban pedig egy 1:43 méretarányú VOLKSWAGEN T2 – MARTINI PORSCHE SERVICE TEAM ASSISTANCE – 1978 modell.
Kérünk, ne feledd, hogy csak azokat a standard előfizetői ajándékokat kapod meg, melyek a neked kiküldött csomagok száma alapján járnak neked így, ha előfizetésedet későbbi lapszámtól indítod, egyes ajándékokat esetleg nem kapsz meg.
Az előfizetői ajándékok kizárólag érvényes előfizetés mellé járnak. Az ajánlat Magyarország területén érvényes.
Írj egy levelet a nemetsportautok@suvet.hu e-mail címre, vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon a 06/1-998-9323-as számon.
Írj egy e-mailt a nemetsportautok@suvet.hu címre, vagy jelezd nekünk az elofizetes.suvet.hu oldalon keresztül vagy telefonon a 06/1-998-9323-as telefonszámon.
Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed. Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14 napban visszajuttathatod nekünk a következő címre: Suvet Kft. 2142 Nagytarcsa, Kármán Tódor utca 3. Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned! A csomag megérkezése után leállítjuk az előfizetésed.
Ha PRÉMIUM ELŐFIZETÉST választasz, megkapod a következő ajándékokat is:
Prémium előfizetés csak a 6. lapszám megjelenéséig választható, ezt követően csak standard előfizetésre lehet regisztrálni.
A régebbi számok ára utánvételben a következő. Az 1. szám 990 Ft, a 2. szám 2490 Ft, a 3. számtól számonként 5490 Ft.
Fontos, hogy utánrendelésben a házhoz szállítás díját külön ki kell fizetned!
Ez standard szállítással (azaz, abban az esetben, ha csomag kiszállítását a GLS futárszolgálattal kéred) 799 Ft, amiért legfeljebb 2 lapszámot szállítunk házhoz (azaz, ha 1 vagy 2 lapszámot rendelsz utánrendelésben, a szállítási díj 799 Ft lesz, ha 3-4 lapszámot rendelsz, a külön fizetendő szállítási díj 2 x 799 Ft, és így tovább). A Magyar Postával történő szállítást is választhatsz – ilyenkor a szállítási díj 1975 Ft; kérjük, ezt vedd figyelembe rendelésed leadásakor.
A korábban megjelent lapszámok vásárlásakor előre kell fizetned – bankkártyával, csekken vagy átutalással; ha ez utóbbit választod, a közleményben mindenképpen fel kell tüntetned az utánrendelés hat- vagy hétjegyű (páros számmal kezdődő) rendelési azonosítóját!
Kérjük, hogy lehetőség szerint jelezd ügyfélszolgálatunknak, milyen fizetési módot választasz!
Keresd fel honlapunk Utánrendelés menüpontját, vagy add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon a nemetsportautok@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-998-9323-as telefonszámon. Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat. A szállítási díj többféleképpen alakulhat: két kötetenként 799 Ft (abban az esetben, ha csomag kiszállítását a GLS futárszolgálattal kéred), vagy 1975 Ft – abban az esetben, ha a Magyar Posta (MPL) általi kiszállítást választasz! Kérjük, ezt vedd figyelembe rendelésed leadásakor, s ha szükséges, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal! A küldeményt a befizetést követően postázzuk.
Korábban megjelent lapszámok vásárlásakor tehát előre kell fizetned – bankkártyával, csekken vagy átutalással; ha ez utóbbit választod, a közleményben mindenképpen fel kell tüntetned az utánrendelés hat- vagy hétjegyű (páros számmal kezdődő) rendelési azonosítóját! Kérjük, hogy lehetőség szerint jelezd ügyfélszolgálatunknak, milyen fizetési módot választasz!
Bankkártyával: a SUMMA mobilalkalmazáson keresztül. A páratlan számmal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be az alkalmazásba (mindkét azonosítót megtalálod az első előfizetői csomagodhoz mellékelt tájékoztatón). Itt a Kezdőlap és az Előfizetéseim menü alatt is megjelennek a kifizetetlen küldemények. Válaszd ki a csomagot, amit szeretnél kifizetni, majd koppints a Kifizetem most gombra. Egy rövid tájékoztató után a csomag árát a Wordline Financial Services biztonságos oldalán fizetheted ki bankkártyával. Kérjük, figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak forintalapú bankkártyával díjmentes! A SUMMA a Google Play áruházból és az AppStore -ból is letölthető.
Bankkártyával: az elofizetes.suvet.hu címen elérhető online ügyfélszolgálati oldalunkon keresztül. A felületre a páratlan számmal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be (mindkét azonosító megtalálható az első előfizetői csomagodhoz mellékelt tájékoztatón). A küldemények listájában azoknál a csomagoknál, amiknél tartozásod van, megjelenik egy Kifizetem most! gomb. Erre kattintva a Wordline Financial Services pénzügyi szolgáltató oldalára irányítunk, ahol biztonságosan kifizetheted küldeményed. Kérjük, figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak forintalapú bankkártyával díjmentes!
Bankkártyával a https://www.centauria.hu/nemetsportautok oldalon keresztül, a Fizetés gombra kattintva is fizethetsz. Erre a felületre bejelentkezve mindig csak a kifizetésre váró csomagok jelennek meg.
Átutalással a Centauria Editore S.r.l. 10701094-75367310-51100005 (CIB Bank) számlaszámára. Fontos, hogy a közleményben ne felejtsd el feltüntetni a hétjegyű (páros számmal kezdődő) rendelési azonosítódat vagy a csomaghoz tartozó számla sorszámát.
Csekken: ha a megrendeléskor a csekkes fizetési módot választottad, minden küldeményben megtalálható az adott csomag kifizetéséhez használható csekk.
Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van, jelezd az ügyfélszolgálatunknak!
Ha úgy döntesz, hogy előfizetői csomagod árának kifizetéséhez nem kérsz sárga csekket, hanem más módon (banki átutalással, vagy online felületeinken) fizetsz, minden csomagod árából 100 Ft kedvezményt kapsz. Azt, hogy nem kérsz sárga csekket, jelezheted előfizetésed regisztrálásakor vagy ügyfélszolgálatunkon később is. Ezt a döntésedet bármikor megváltoztathatod – de figyelj arra, hogy egy már kiküldött csomag esetében nincs mód a fizetési mód módosítására! Ha változtatni szeretnél, csak a következő csomagod fizetési módját tudjuk módosítani.
Az előfizetői küldeményedhez tartozó számlát e-mailben küldjük el, a küldemény kiküldése előtt 1-2 munkanappal. Ha a számlát nyomtatott formában is meg szeretnéd kapni, keresd ügyfélszolgálatunkat.
Jelezd a nemetsportautok@suvet.hu e-mailcímen vagy telefonon a 06/1-998-9323-as számon, és kiállítunk egy új csekket. Vagy válaszd a bankkártyás vagy az átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat, vagy a kifizetendő küldemény számlájának sorszámát!)
Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3.900 Ft + ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!
A küldeményeket négyhetente adjuk fel előfizetőinknek (a küldemény feladásáról e-mailben értesítünk). Standard Szállítás esetén csomagjaidat jelenleg a GLS-sel szállítjuk. Ha kéred, MPL-es szállítást is rendelhetsz. Fontos, hogy a standard szállítás ingyenes, az MPL szállításnak viszont jelentős költsége van, ezt mindenképp’ mérlegeld választásod előtt!
A szállítás menete GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén: amint a csomagot a GLS átvette, előzetes e-mailes értesítőt, majd a kiszállítás napjának reggelén egy újabb, részletesebb e-mailt is, ami már tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről.
A csomag sikertelen kiszállításáról szintén érkezik egy e-mail, az ebben megadott linken keresztül új időpontban kérheted a kiszállítást, átirányíthatod a csomagot egy másik címre, választhatsz csomagpontot, illetve visszautasíthatod a csomag átvételét.
Fontos, hogy a GLS rendszerén leadott címváltoztatás csak az adott csomag kézbesítésére vonatkozik! Ha minden további küldeményed más címre kéred, kérjük, értesítsd ügyfélszolgálatunkat.
A GLS szállítás esetén többféle lehetőség közül választhatsz:
(a) Kérhetsz házhozszállítást. Ehhez a megrendelés leadásakor olyan címet érdemes megadnod, amelyen munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keresi a címzettet további egyeztetés végett. 3 sikertelen kézbesítési kísérlet után az előfizetői csomagok visszaküldésre kerülnek – ha ez történt, kérlek, keresd az ügyfélszolgálatot a csomagod újraküldése miatt.
(b) Kérheted előfizetői csomagjaid GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába történő kiszállítását is (ebben az esetben a telefonszám és az e-mail cím megadása is kötelező). Ehhez ki kell választanod, melyik csomagpontra vagy csomagautomatába kéred a kiszállítást. A kiválasztáshoz az első előfizetői csomagban található partnerkódra és PIN kódra lesz szükséged. Ezzel tudsz belépni online ügyfélszolgálatunk honlapjára az elofizetes.suvet.hu címen, vagy használhatod a SUMMA mobilalkalmazást is. Itt egy csomagpontkereső alkalmazás segítségével választhatod ki az átvételi pontot, s rögzítheted is azt rendszerünkben. Ezt követően előfizetői csomagjaid már ide fognak érkezni. A csomag érkezéséről a GLS fog tájékoztatni e-mailben vagy SMS-ben.
A szállítás menete az MPL-lel történő kézbesítés esetén: a Magyar Postával történő kézbesítés esetén a házhoz szállítás díja előfizetői küldeményenként 1975 Ft.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy MPL szállítás esetén kizárólag házhoz szállítás lehetséges, küldeményeidet postapontra vagy csomagautomatába nem tudjuk eljuttatni – a megrendelés leadásakor érdemes olyan címet megadni, ahol munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keres fel további egyeztetés miatt. A csomagok 2 sikertelen kézbesítési kísérlet után a legközelebbi postán vehetők át 5 munkanapig. Ha a korábban választott szállítót módosítanád, mielőbb jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak! A soron következő csomagodat már az új szállítóval fogjuk elküldeni.
Igen. Ha ezt szeretnéd, a honlapunkon add le rendelésed, és válaszd ki a kívánt kézbesítési helyet.
Fontos: jelenleg kizárólag a GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén van lehetőséged csomagpontra vagy csomagautomatába kérni előfizetői küldeményeidet.
Az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) vagy a SUMMA alkalmazásban található GLS csomagpontkereső használatával választhatsz új GLS csomagpontot.
Az üzenetküldő segítségével pedig bármilyen címváltozással kapcsolatban értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
Fontos! Ha a küldeményeid kiszállítását GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába kéred, győződj meg róla, hogy megadtad nekünk a telefonszámod és e-mail címed – a csomagautomatás küldeményeken ezek feltüntetése kötelező!
GLS Csomagautomatákban a nap 24 órájában átveheted küldeményeidet, 5 napig (ezt követően a csomag visszaszállításra kerül). A többi GLS csomagpont (jellemzően üzletek) esetében az adott átvevőhely nyitvatartási idejében veheted kézhez megrendelésed.
A GLS csomagpontokkal kapcsolatban további tájékoztatást találhatsz a https://gls-group.com/HU/hu/home/ címen.
A házhoz szállítás ingyenes, amennyiben a Centauria kiadó standard házhoz szállítását választod. Más kézbesítési mód is elérhető, de ebben az esetben a szállításnak külön díja van.
Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal! Telefonon a 06/1-998-9323-as számon, e-mailen a nemetsportautok@suvet.hu címen érhetsz el bennünket. Készítsd elő ügyfélkódodat, és add meg kollégánknak – ezzel felgyorsíthatod az ügyintézést.
Küldj egy üzenetet a SUMMA alkalmazáson vagy az elofizetes.suvet.hu ügyfélszolgálati oldalon keresztül vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat a kiadvány e-mail címén vagy telefonszámán. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a könyv hibájáról/sérüléséről!
A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 2142 Nagytarcsa, Kármán Tódor utca 3. címre. Fontos, hogy ilyen esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned!
Ügyfélszolgálatunkkal többféle módon is kapcsolatba léphetsz. Telefonon a 06/1-998-9323-as számon, e-mailben a nemetsportautok@suvet.hu címen, az interneten pedig az elofizetes.suvet.hu oldalon érsz el minket.
A SUMMA androidos és iOS-es változatban is elérhető. (Az alkalmazást a Google Play áruházból, az AppStore-ból, valamint a Huawei AppGalleryből töltheted le.) A belépéshez partnerazonosítódra és PIN-kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod az első előfizetői küldeményedben, és minden előfizetői csomagodban, a csomagról szóló tájékoztató vagy – ha a csekkes fizetést választottad – a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában (szükség esetén keresd fel ügyfélszolgálatunkat, és elküldjük belépési adataidat). A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN négyjegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.
A SUMMA használatával megtekintheted a küldeményeidhez kapcsolódó eseményeket, nyomon követheted a kézbesítés menetét, és kényelmesen (bankkártyával) kifizetheted a csomagjaid ellenértékét. Ellenőrizheted a megrendeléseidhez megadott személyes adataidat, változásukról gyorsan és egyszerűen értesítheted ügyintézőinket. Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet csomagpontra vagy csomagautomatába szeretnéd kérni, keresőnk segítségével kiválaszthatod a neked legmegfelelőbb átvevőhelyet. Értesülhetsz a soron következő küldemény(ek) feladásának várható időpontjáról és tartalmáról. Üzenetet küldhetsz, és probléma esetén – akár fényképet is mellékelve – gyorsan értesítheted az ügyfélszolgálatunkat. Rendelést adhatsz le a már megjelent lapszámokra.
Az online ügyfélszolgálat az elofizetes.suvet.hu címen érhető el. A belépéshez partnerazonosítódra és PIN-kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod minden előfizetői csomagodban a csekket tartalmazó levél vagy – ha online fizetést választottál – a csomagban található tájékoztató levél jobb felső sarkában. A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN négyjegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód. Ha a csekkes levelet (vagy a csomag tartalmáról szóló tájékoztatót) már kidobtad, de következő csomagod érkezése előtt szeretnéd használni az online ügyfélszolgálatot, keresd fel ügyfélszolgálatunkat!
Az elofizetes.suvet.hu oldal lehetővé teszi, hogy ellenőrizd rendszerünkben rögzített személyes adataidat, előfizetéseid adatait és az egyes kiküldött csomagokkal kapcsolatos adatokat – pl. a kiküldés idejét (ha már megvan ennek dátuma), befizetéseidet, vagy akár esetleges reklamációid beérkezését is. Kérheted adataid megváltoztatását, és ha bármilyen kérdésed van, erről a felületről közvetlenül az adott kiadvány ügyfélszolgálatának írhatsz üzenetet. Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet csomagpontra vagy csomagautomatába szeretnéd kérni, térképes keresőnk segítségével kiválaszthatod, hogy pontosan melyik átvételi pontra szállítsuk ezentúl a küldeményeidet. Lehetőséged van arra, hogy még kifizetetlen küldeményeidet gyorsan, egyszerűen, online kifizesd (a még kifizetetlen küldemények mellett „Kifizetem most” felirat látható – erre kattintva pár másodperc alatt, bankkártyával rendezheted a díjat).
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8 és 20 óra között hívható a 06/1-998-9323-as telefonszámon. Bár a hívásokat fogadó kollégák számát igyekszünk az aktuális igényekhez igazítani, olykor előfordul, hogy olyan sok hívás érkezik egyszerre, hogy a szokásosnál többet kellene várni az ügyintéző kapcsolására. Ilyenkor az automata menürendszerben válaszd azt a lehetőséget, hogy megadod nekünk telefonszámodat, és visszahívunk.
A kiadó fenntartja magának a jogot a gyűjteményben szereplő számok mennyiségének és az egyes kiadványok megjelenési sorrendjének megváltoztatására előzetes bejelentés alapján.
A cég székhelye: Centauria Editore srl, via G. Daimler 1, 20151 Milánó, Olaszország.
Törzstőke: 10 000 euró. Adóazonosító szám: 11077540968. Cégjegyzékszám: REA-2578010.
Porsche, the Porsche shield and the distinctive design of Porsche cars are trademarks and trade dress of Porsche AG. Permission granted.
Tisztelt Érdekelt!
Jelen dokumentummal a Centauria Editore Srl tájékoztatja önt személyes adatai feldolgozásának jellegéről és módjáról, az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének (GDPR) jogszabályi előírásai alapján, továbbá a jelenleg is hatályos adatvédelmi törvénnyel összhangban.
Az ön személyes adatait a jogszerűség, a pontosság és az átláthatóság kritériumainak megfelelően dolgozzuk fel.
1. AZ ADATKEZELŐ NEVE ÉS ELÉRHETŐSÉGEI
Az adatkezelő (a továbbiakban: adatkezelő vagy társaság) a Centuria Editore Srl. Székhely: 20151 Milánó, via G. Daimler 1, adószám: 11077540968, cégjegyzékszám: 2578010, törzstőke: 10 000 euró. A megbízott törvényes képviselő az említett székhelyen kívül elérhető a centauriaeditore@legalmail.it e-mail címen.
2. ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ
Az adatkezelő a Piramis Srl-t jelölte ki adatvédelmi tisztviselőnek, amelynek elérhetőségei a következők: e-mail: dpo@easygdpr.it, telefonszám: +390309658901.
3. AZ ADATKEZELÉS MEGHATÁROZÁSA
Az általános adatvédelmi rendelet 4. cikkének (2) bekezdése szerint az adatkezelés: “A személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.”
4. A KEZELT ADATOK FAJTÁI
Az adatkezelő az ön alábbi adatait kezeli:
– személyes, kapcsolattartási és személyazonosító adatok (egyebek mellett vezetéknévre, keresztnévre, születési időre, állandó lakóhelyre vagy tartózkodási helyre, telefonszámra, e-mail címre vonatkozó információk);
– kiskorúak adatai (név, lakóhely, életkor).
5. AZ ADATKEZELÉS CÉLJAI ÉS JOGALAPJAI
Az ön személyes adatait az alábbi célokból gyűjtjük és dolgozzuk fel.
a) Szerződéskötés előtti kötelezettségek.
b) Szerződéses jogviszony létrehozása, adminisztratív, szervezeti, pénzügyi és kereskedelmi kezelése, valamint az összes kapcsolódó teljesítés (szerződéses célok).
A fent említett szerződéses célok esetében a jogalap a szerződéskötést megelőző és a szerződéses kapcsolat helyes kezelésének és végrehajtásának szükségessége (általános adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) bekezdés B) pont), ennek értelmében nincs szükség az ön kifejezett hozzájárulására.
c) A törvényekből, rendeletekből, az erre felhatalmazott hatóságok vagy felügyeleti és ellenőrző szervek által kiadott rendelkezésekből eredő kötelezettségek teljesítése (jogszabályi célok).
A fent említett jogszabályi célok esetében a jogalap a nemzeti és nemzetek feletti jogszabályok szerinti kötelezettségek teljesítésének követelménye (általános adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) bekezdés C) pont), ennek értelmében nincs szükség az ön kifejezett hozzájárulására.
Ezekben az esetekben az adatok rendelkezésre bocsátása a szerződéses és jogi kötelezettségek teljesítéséhez szükséges, és ennek megtagadása az ön részéről lehetetlenné teszi a szóban forgó társaság számára a létesítendő vagy már létrejött szerződéses kapcsolat teljesítését.
d) Egy termék vagy szolgáltatás értékesítése során megadott e-mail címek felhasználása hasonló termékekről vagy szolgáltatásokról szóló információk továbbítására, előző üzleti tranzakciók megkötése során használt e-mail elérhetőségek révén (soft spam).
A d) pontban említett cél jogalapja a már megvásárolt termékekhez vagy szolgáltatásokhoz hasonló termékek vagy szolgáltatások megszerzéséhez fűződő észszerűen feltételezhető érdek (általános adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) bekezdés F) pont, valamint 130. cikk (4) bekezdés, 196/2003 törvényerejű rendelet). Minthogy az érintett bármikor visszavonhatja hozzájárulását (130. cikk (4) bekezdés, 196/2003 törvényerejű rendelet), nincs szükség az ön kifejezett hozzájárulására. Ugyanakkor lehetőségében áll bármikor tiltakozni az ilyen adatkezelés ellen. A soft spam célú adatszolgáltatás nem szükséges feltétele a szerződés megkötésének és végrehajtásának vagy a jogi kötelezettségek teljesítésének. Ennélfogva ön bármikor tiltakozhat az ilyen feldolgozás ellen, vagy az alább kitöltött nyilatkozatával, vagy a fenti elérhetőségeken.
e) Hírlevelek, promóciós, reklám- és kereskedelmi célú tájékoztatók küldése telefonon vagy e-mailben.
f) Az érintett profiljának meghatározására irányuló elemzések végzése automatizált eljárással, annak érdekében, hogy a marketingtevékenységek az érintett igényeihez igazodjanak.
Az e) és f) pont esetében az adatszolgáltatás nem kötelező. Ebből következően e pontok elutasítása azt eredményezi, hogy nem tudjuk az ön számára nyújtott szolgáltatásunkat javítani, valamint nem tudjuk folyamatosan tájékoztatni változó ajánlatainkról.
Az e) és f) pontban említett tevékenységek jogalapja az ön kifejezett, önkéntes és szabadon visszavonható hozzájárulása (általános adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) bekezdés A) pont A) alpontja).
6. ADATMEGŐRZÉSI IDŐTARTAM
Az adatkezelő az adatokat a gyűjtésük céljainak eléréséhez szükséges ideig őrzi meg. Általánosságban szólva a következő adatmegőrzési időtartamok érvényesek:
a) A szerződéses célból gyűjtött adatokat a szerződés teljes időtartama alatt és a szerződés lejártát követő 10 évig őrizzük meg az adó- és számviteli kötelezettségek teljesítése, valamint, szerződésből eredő esetleges jogviták esetére, a jogi védelem érdekében.
b) A jogszabályi célokból gyűjtött adatokat az egyes adattípusok esetében a törvény által előírt időtartamig tároljuk.
c) A soft spam célokra gyűjtött adatokat az utolsó vásárlást követő 5 évig tároljuk, kivéve, ha az érintett az adatgyűjtéskor vagy bármikor a feldolgozás során tiltakozik ez ellen.
d) A védelmi célokból gyűjtött adatokat e célok megvalósításáig, de legkésőbb a joggyakorlásra vonatkozó törvényben előírt elévülési idő lejártáig őrizzük meg.
e) A marketingcélokra gyűjtött adatokat a hozzájárulás megadásától számított 24 hónapig őrizzük meg.
f) A profilalkotás céljából gyűjtött adatokat a megadásuktól számított 12 hónapig őrizzük meg.
7. AZ ADATKEZELÉS MÓDJA
Az adatokat kifejezetten erre felhatalmazott személyzet dolgozza fel elektronikus eszközökkel, megfelelő (számítógépes és papíralapú) adathordozókon tárolva és adatbázisokba rendezve. A Centauria Editore Srl betartja az előírt biztonsági intézkedéseket az adatok elvesztésének, jogellenes és nem megfelelő használatának, valamint a jogosulatlan hozzáférésnek a megakadályozására.
8. ADATKÖZLÉS
Az ön adatai továbbíthatók: (i) olyan személyek, akiknek a nemzeti vagy az európai uniós jogszabályok elismerik a hozzáférési jogosultságát és érdekét; (ii) a Centauria Editore Srl nevében szolgáltatásokat és egyéb tevékenységeket nyújtó cégeknek, egyesületeknek, szakmai szervezeteknek, szakértőknek mint adatfeldolgozóknak, a jogi kötelezettségek teljesítése, valamint a kért szolgáltatások nyújtásához szükséges szervezési és adminisztratív követelmények teljesítése érdekében (adatfeldolgozók).
Felhívjuk figyelmét, hogy az ön adatait az adatkezelő megbízásából elsődlegesen a Suvet Kft. kezeli (székhely: 1196 Budapest, Batthyány utca 120., adószám: HU12976391) mint megbízott törvényes képviselő (adatfeldolgozó).
Valamennyi adatfeldolgozó naprakész listáját elkérheti a Centauria Editore Srl-től a következő e-mail címen: privacy@centauria.it.
Az ön hozzájárulásával adatai a fentiekkel azonos célból átadhatók más, kiadói, pénzügyi, gépjármű-biztosítási, fogyasztási, humanitárius és jótékonysági szektorban tevékenykedő harmadik feleknek, amelyeknek listájáról a privacy@centauria.it e-mail címen tájékozódhat.
9. ADATTOVÁBBÍTÁS AZ EURÓPAI UNIÓN KÍVÜLI ORSZÁGOKBA VAGY NEMZETKÖZI SZERVEZETEKNEK
Az adatkezelő a jelen tájékoztatóban meghatározott célokból feldolgozott adatokat nem továbbítja az Európai Unión kívüli országokba, illetőleg nemzetközi szerveknek vagy szervezeteknek.
Az érintettek személyes adatainak egy része megosztható az Európai Gazdasági Térségen kívüli címzettekkel. Ha előállna ilyen körülmény, és szükséges lenne továbbítani a megadott adatokat az EU-n kívüli országokban található szerverekre, az adatkezelők garantálják, hogy az adattovábbítás és -feldolgozás a hatályos jogszabályoknak megfelelően megy végbe, azaz megfelelő biztosítékok, például megfelelőségi határozatok, az Európai Bizottság által jóváhagyott általános szerződési feltételek vagy más jogi eszközök birtokában.
10. AZ ÉRDEKELT JOGAI
Tájékoztatjuk, hogy mint érdekeltnek az általános adatvédelmi rendelet 15-22. cikkei alapján jogában áll gyakorolni az adatkezeléssel kapcsolatos jogait, beleértve azt is, hogy az adatkezelőtől megerősítést kapjon személyes adatainak létezéséről, azokhoz megfelelő formában hozzáférjen, helyesbítse vagy frissítse, szükség esetén töröltesse őket, illetőleg részben vagy egészben korlátozza az adatkezelést, indokolt esetben pedig tiltakozzon ellene. Ezenfelül bármikor visszavonhatja hozzájárulását (a fenti következmények ismeretében), kérheti adatainak hordozhatóságát a külön hozzájárulást kívánó adatok tekintetében, illetőleg frissítheti őket.
Joga van továbbá ahhoz, hogy megismerje az adatok forrását, a feldolgozás céljait és módszereit, a feldolgozási eljárásokat, az adatkezelőnek és mindazoknak az elérhetőségeit, akik az ön adataihoz hozzáférhetnek. Ezenfelül jogában áll kérni a törvénysértő módon feldolgozott adatok anonimmá tételét, korlátozását vagy zárolását.
Jogainak gyakorlása érdekében kérelmével a Suvet Kft.-hez mint megbízott törvényes képviselőhöz fordulhat (székhely: 1196 Budapest, Batthyány utca 120., adószám: HU12976391) az alábbi elérhetőségek egyikén: cím: 1196 Budapest, Batthyány utca 120., e-mail: centauria@suvet.hu, illetve az adatvédelmi biztos honlapján elérhető űrlapon.
A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetőségei: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11., postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9., e-mail: uqyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: https://naih.hu/, telefonszámok: +36 (30) 683-5969 vagy +36 (30) 549-6838.
11. PANASZJOG
Ha ön úgy véli, hogy személyes adatainak kezelése sérti a rendeletben foglaltakat, joga van panaszt tenni a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (e-mailben az ugyfelszolgalat@naih.hu címen, postai úton a 1363 Budapest, Pf.: 9. címen), a rendelet a 77. cikke értelmében, illetőleg megfelelő jogi lépéseket tenni a rendelet 79. cikke alapján.
12. JELEN TÁJÉKOZTATÓ MÓDOSÍTÁSAI
Az adatkezelő fenntartja magának a jogot arra, hogy szükség esetén módosítsa a jelen tájékoztatót, új jogszabályok esetleges hatálybalépése, új szolgáltatások, például technológiai újdonságok megjelenése esetén, hogy az érdekeltek számára szélesebb rálátást nyújtson.
Megkérjük az érdekelteket, rendszeresen keressék fel a honlapot, hogy azonnal értesüljenek e tájékoztató esetleges változásairól.
Az utolsó frissítés dátuma: 2024. november.